شــــرکــــت دانــــش بنــیــان

عرفان صنعت اصفهان

بازدید فرماندار خمینی شهر و جناب آقای آیت الله نقد علی نماینده مجلس شورای اسلامی

امتیاز این مقاله :

0 / 5. 0

تعداد بازدید : 326
حضور فرماندار خمینی شهر و نماینده مجلس در شرکت عرفان صعت (2)

خمینی‌شهر، در روز 16 بهمن 1399 – روز پنجشنبه، علیرضا بصیری، فرماندار شهرستان خمینی‌شهر، به همراه حجت‌الاسلام نقدعلی، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از مجموعه بزرگ دانش بنیان و صنعتی “عرفان صنعت اصفهان” بازدید کردند. این بازدید در راستای تاکید مسئولین بر حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی منطقه صورت گرفت.

بازدید از خط تولید و بخش‌های مختلف شرکت

در جریان این بازدید، مسئولین از نزدیک با روند تولید و فعالیت‌های مختلف شرکت عرفان صنعت آشنا شدند. این شرکت به عنوان یکی از صنایع مهم در منطقه، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی خمینی‌شهر دارد. فرماندار و نماینده مجلس در گفتگو با مدیران و کارکنان، از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای این صنعت قرار گرفتند و بر لزوم حمایت‌های بیشتر تاکید کردند.

تجلیل از بانوان شاغل به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

در این بازدید که همزمان با ایام دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) بود، جشنی به منظور گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر در شرکت عرفان صنعت برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از بانوان شاغل در شرکت برگزار گردید، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه تولید و صنعت تقدیر به عمل آمد. اهدای گل و هدایا به بانوان شاغل، بخشی از برنامه‌های این مراسم بود.

حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی، اولویت مسئولین

بازدید فرماندار و نماینده مجلس از شرکت عرفان صنعت اصفهان، نشان‌دهنده توجه ویژه مسئولین به بخش تولید و صنعت در این شهرستان است. حمایت از صنایع داخلی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، از جمله اولویت‌های مهمی است که در دستور کار مسئولین قرار دارد. امید است با تداوم این حمایت‌ها و رفع موانع تولید، شاهد رونق هرچه بیشتر صنایع و شکوفایی اقتصادی در خمینی‌شهر باشیم.

گفتگو با مدیران و کارکنان شرکت:

فرماندار و نماینده مجلس در حاشیه این بازدید، با مدیران و کارکنان شرکت به گفتگو پرداختند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند. این دیدار صمیمانه، فرصتی برای تبادل نظر و ارائه راهکارهای عملی جهت رفع موانع تولید و بهبود شرایط کسب و کار فراهم کرد.

تصاویر این بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش