شــــرکــــت دانــــش بنــیــان

عرفان صنعت اصفهان

ریسه بلوطی فول کالر

ویژگی های ریسه بلوطی فول کالر :

مدل : فول رنگ ( 16 میلیون رنگ )
ولتاژ ورودی : 12 یا 24 ولت DC
میزان مصرف : 1.5 وات
تعداد SMD استفاده شده : 9 عدد
متریال : پلی کربنات + ABS
رنگ حباب : سفید مات
مقاومت IP : گواهی IP67
استفاده از کابل 75*3 استاندارد با ضخامت بیشتر مقاوم در مقابل کشش
حداقل طول : 10 متر
دارای آب بندی مناسب ( استفاده از جوش مغناطیسی در همه اتصاالت)
قابلیت نشکن ، ضد ضربه بودن محصول ، عدم تغییر رنگ و پوسیدگی
دارای سیمگیر در قسمت بالابی هرشعله جهت سهولت در نصب
گارانتی 18 ماه حک شده روی هر شعله
عدم افت نور ریسه به مرور زمان
کنترل از راه دور با نرم افزار اختصاصی موبایل

12.000.000

میانگین امتیاز این محصول :

تعداد بازدید : 735

مزایای ریسه بلوطی فول کالر عرفان صنعت :

دارای 24 ماه گارانتی و ارائه خدمات پشتیبانی از محصول
استفاده از LED با شدت و روشنایی و طول عمر بسیار بالا
صرفه جویی در مصرف برق به دلیل مصرف انرژی بسیار پایین LED
قابلیت اجرای همزمان برنامه های ریسه های نصب شده در یک مکان
قابل ارائه در هر تعداد شعله مطابق با درخواست مشتری
قابل ارائه در طول های مختلف مطابق با درخواست مشتری
قیمت بسیار مناسب محصول
استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در ساخت ریسه (پلی کربنات و UV ضد آفتاب)
آب بندی کامل (مناسب جهت استفاده در تمامی نقاط آب و هوایی مخصوصا مناطق شمالی کشور)
مقاوم در برابر ضربه
تزریق سرپیچ بر روی سیم های ورودی جهت حفظ آب بندی
استفاده از جوش آلتراسونیک در محل اتصال سرپیچ با شعله بلوطی
استفاده از رزین جهت آب بندی کابل ورودی برق
کنترل از راه دور با نرم افزار اختصاصی موبایل
قابلیت استفاده در دو نوع اتصال به باکس مرکزی و اتصال به جعبه کنترل های سرخود جهت اجرای برنامه

موارد مصرف ریسه بلوطی فول کالر :

آذین بندی و زیبا سازی شهر ها
اماکن مذهبی
میادین شهر ها
پل ها
مناسب برای جشن های مذهبی
جایگزین مناسب برای ریسه لامپ های تزئینی پر مصرف

تاریخچه ریسه های بلوطی

با  توسعه  صنعت  تولید  دیودهای  نوری ال  ای  دی  و  تبدیل  شدن  آنها  از  نشانگرهای کوچک به منبع های تولید نور بالا،  اولین استفاده از آنها برای لامپ های تزییناتی و ساخت ریسه بلوطی فول کالر شروع شد . شرکت های چینی با تولید لامپ های کم توان رنگی ،گوی سبقت را  در این صنعت ربوده و اقدام به تولید لامپ های کم توان تزیینی کردند که این لامپ ها بیشتر در لوسترها و چراغانی استفاده می شد پس آن  با تولید ای سی های راه انداز برای ال ای دی های سبز و آبی و قرمز و تلفیق نورهای آنها باعث بوجود آمدن نورهای متفاوتی شدند.

با ترکیب  ال ای دی آبی و قرمز نور صورتی و سبز و قرمز نور زرد و سبز و آبی نور فیروزه ای  و ال ای دی  سبز و ابی و قرمز نور سفید بوجود اوردند.

اولین ای سی که برای این منظور توسط شرکت چینی ساخته شد به شماره HL4929

بود که دارای سه خروجی برای ال ای دی های سبز و ابی و قرمز بود که سه حالت تکی و سه حالت دو تایی و یک حالت سه تایی خروجی را فعال کرده و باعث روشن شدن ال ای دی ها سبز و ابی و قرمزدر هفت حالت مختلف و هفت نور مختلف می شد.

با ورود این لامپها برای اولین بار و در سال ۱۳۸۶ به بازار ایران شرکت عرفان صنعت بر آن شد که اقدام به تولید این لامپ های تزیینی نماید و برای اولین بار در ایران بصورت صفر تا صد تولید اجزا و مونتاژ این لامپها را انجام داد که بصورت تکی و در رنگ نورهای مختلف و هفت رنگ انجام گردید که این تولید با نام لامپ ستاره و توان یک وات وارد بازار شد و با استقبال فراوان جهت تزیینات شهری روبرو شد.

فروش و استقبال از این محصول جهت تزیینات شهری و به صورت ریسه ای باعث شد که شرکت تصمیم به تولید این لامپ ها بصورت ریسه ای نماید و با تجربه قالب سازی که از قبل داشت بهترین طراحی ممکن را در این زمینه انجام داد.

حباب لامپ این ریسه از یک مدل سفالی الهام گرفته شد و قسمت زیرین آن بصورت دو تکه پلاستیکی بدنه و کابل تزریق تولید شده است.

برای آب بندی ، از تزریق مواد پلاستیک بر روی کابل و نیز برای اتصال حباب به بدنه از جوش التراسونیک استفاده شد که این روش تولید ریسه باعث آب بندی کامل آن می شود.

این ریسه پس از ساخت بخاطر شباهت به بلوط نام آنها ریسه‌های بلوطی شد که در آن زمان با استاندارد های ۱۰ متری ۱۵ شعله در نورهای سبز ، آبی ، قرمز ، زرد ، صورتی ،و هفت رنگ روانه بازار گردید.

ریسه تمام رنگ شرکت عرفان صنعت

انواع ریسه بلوطی

ریسه های بلوطی به سه دسته کلی بر اساس رنگ آنها تقسیم میشوند :

1_ریسه بلوطی تک رنگ

2_ریسه بلوطی هفت رنگ

3_ریسه بلوطی فول کالر

 معرفی ریسه بلوطی فول کالر:

ریسه لامپ بلوطی با رنگ های تک رنگ و هفت رنگ  با استقبال فراوان مصرف کنندگان و تیراژ بالا در سالهای اول تولید شد و این باعث اطمینان به بازار فروش و سعی در جهت توسعه محصول شد. ایده جدیدی که بوجود آمد از ریسه های نواری بود که توسط شرکت چینی تولید شده بود که در این ریسه های نواری ال ای دی های (SMD)اس ام دی رنگ آر جی بی (RGB)بصورت پشت سر هم و متوالی توسط ای سی درایور چینی ۱۸۱۲ راه اندازی شده بود.

طرز کار این ریسه های نواری به این صورت بود که یک دیتای ورودی وارد اولین ای سی می شد و این ای سی اطلاعات مربوط به سه خروجی ال ای دی های خود را بر می داشت و مابقی دیتا را به ای سی دوم ارسال می کرد و همینطور این روند تا اخرین ای سی ادامه پیدا می کرد حال این سه خروجی هر کدام سه رنگ ال ای دی ها را روشن می کرد و تکنولوژی پیشرفته ای که در این ای سی ها وجود داشت این بود که هر خروجی از عدد صفر تا ۲۵۵ می توانست کنترل نور داشته باشد.

با روشن شدن سه نور ال ای دی از حالت صفر تا 255 می توانستیم 16 میلیون رنگ نور متفاوت داشته باشیم که این قابلیت اگر در حباب های ریسه لامپ بلوطی اجرا می شد می توانست جلوه ها وانیمیشن های جذاب را ایجاد کند و این باعث شد که شرکت به ایده تولید محصول جدید با این قابلیت دست پیدا کند بنابراین با سرچ در کارخانه چینی متوجه شدیم که ای سی ۱۸۰۴ با سه خروجی جهت راه اندازی یک پیکسل هم تولید شده که با استفاده از آن می شد یک حباب محصول را به صورت تکی تا ۱۶۰۰۰۰۰۰ رنگ نور روشن کرد.

و با خرید و راه اندازی آن توانستیم حباب بلوطی را با رنگ های متنوع و آدرس پذیر روشن کنیم و فقط چالشی که وجود داشت ارسال دیتا برای حباب های بلوطی بود که باعث تولید جعبه فرمان ابتدای ریسه برای ارسال دیتا در طول ریسه شد .

این جعبه فرمان در ابتدا ریسه برای تامین ولتاژ و دیتای مورد نیاز حباب ها اتصال داده شد که برق حبابها را تامین و دیتای ارسالی به هر حباب ، دستور روشن شدن با نور خاص و زمان متغییر را می داد .

در ضمن ریموتی نیز برای آن تهیه و راه اندازی شد که با آن می شد رنگ های تک رنگ یا افکت های خاص را برای نمایش تعیین کرد .

پس از آن این ریسه استاندارد سازی شد و در متراژهای ۱۰ متر ۲۰ شعله و ۱۵ متر ۳۰ شعله و ۲۰ متر ۴۰ شعله روانه بازار گردید که این محصول برای اولین بار در ایران و جهان ساخته شد و با استقبال فراوان مصرف کنندگان همراه گردید . البته شرکت عرفان صنعت اصفهان قابلیت تغییر و شخصی سازی تمام قسمت های ریسه‌های بلوطی را به خواست مشتری دارد!

ریسه فول کالر شرکت عرفان صنعت

سابقه تولید ریسه بلوطی فول کالر :

ریسه بلوطی در شرکت عرفان صنعت اصفهان بصورت تک رنگ،هفت رنگ و فول کالر قابل عرضه می باشد که هرکدام با گذشت زمان و تلاش متخصصان این شرکت بوجود آمدند.

ریسه بلوطی هفت رنگ از سال 1389 در شرکت عرفان صنعت اصفهان تولید و پس از آن ریسه بلوطی تک رنگ در سال 1390 تولید و در نهایت ریسه فول کالر تولید و از سال 1392 تا به امروز به مشتریان ارائه گردید.

ریسه بلوطی فول کالر شرکت عرفان صنعت اصفهان:

ریسه های بلوطی فول کالر دارای برنامه های متنوع جالب و منحصر به فردی در قالب انواع افکت ها و انیمیشن های 2 بعدی، 3 بعدی، متن و تصاویر متحرک با نوری کاملا یکنواخت و مصرف انرژی پایین ارائه می دهد.

این محصول به صورت سازه های مختلف و طرح های پیشنهادی مشتریان قابل پیاده سازی می باشد.

ریسه بلوطی فول کالر قابل ارائه در تعداد شعله های مختلف نظیر 15، 16، 20، 30، 40، 50، 60، 80 و 100 می باشد و فاصله مرکز تا مرکز هرکدام از این شعله ها 50 سانتی متر می باشد که این محصول را می توان مطابق با سفارش مشتری، با تعداد شعله های درخواستی در متراژ های متفاوت تولید نمود.

حباب های ریسه بلوطی از جنس پلی کربنات است که در مقایسه با کریستال و پلی پرو پیلن (pp) از ویژگی نشکن و UV دار بودن برخوردار است که این امر موجب می شود در برابر ضربه، گرما، باران و… بسیار مقاوم باشد.

لازم به ذکر است که پلی کربنات نور را به خوبی عبور می دهد ولی پلی پرو پیلن نور را کم می کند. کریستال هم بسیار شکننده است و UV دار یا ضد آفتاب نیست.

کابل0.75*3 به کار گرفته شده در بین حباب های بالاتر از استاندارد از نظر قطر سیم و UV دار بودن است که موجب می شود این محصول در تمامی مناطق آب و هوایی قابل استفاده باشد.

در محل اتصال کابل به حباب سوراخ هایی تعبیه شده است که می توان با سیم مفتولی به سیم بکسل متصل نمود. این امر جهت مهار کردن ریسه ها مخصوصا در طول های زیاد انجام می گیرد.

همچنین در تمامی مراحل تولید از جوش آلتراسونیک به منطور آب بندی کامل استفاده شده است. این ریسه های بلوطی ضد آب قابلیت استفاده د ر تمام مناطق مرطوب و حتی قابلیت استفاده در زیر آب را هم دارند.

قابلیت های حرفه ای و پیشرفته، ماندگاری بالا، قدرت و کیفیت تضمینی باعث شده قیمت ریسه بلوطی ساخت شرکت عرفان صنعت اصفهان از رقبا کمی بیشتر باشد ولی کیفیت بهتر همیشه شامل هزینه های اولیه بیشتر نیز هست.

به دلیل قابلیت های جذاب و متمایز نسبت به رقبا شرکت عرفان صنعت اصفهان توانسته تمام نیاز های خریداران را برای خرید ریسه بلوطی فول کالر فراهم آورد.

این ریسه ها یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده به عنوان ریسه نورپردازی میباشند!

ریسه بلوطی فول کالر

منبع نوری ریسه بلوطی:

در هر لامپ بلوطی 9 عدد smd led با چیپ منحصر به فرد شرکت عرفان صنعت اصفهان استفاده شده که دارای نوری کاملا یکنواخت و مصرف انرژی پایین است و برنامه های متنوع، جالب و منحصر به فردی از جمله فول کالر، هفت رنگ، تک رنگ و… را در راستای نورپردازی و زیبا سازی شهری ارائه می دهد.

نکته: حداقل برای این محصول 8 عدد ریسه به بالا می باشد و بهترین حالت برای تعداد ریسه های اتصالی 8، 16، 32، 64 می باشد ( در صورت توجه به این نکته سفارش شما در اسرع وقت حاضر خواهد شد)

سیستم کنترلی این محصول بدین صورت می باشد که ریسه ها به یک جعبه مرکزی متصل شده و از آن جا کنترلر می شوند.

این سیستم در جاهایی که نیاز به اجرای یک طرح خاص یا المان نوری خاص نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد.

شرایط استفاده از ریسه بلوطی فول کالر:

_اطمینان حاصل نمایید که نصب این محصول در گستره ولتاژ مناسب صورت گرفته است.

_قبل از نصب ریسه بلوطی در ارتفاع حتما آن را حداقل با یک ریموت لرن کنید.

_از جدا سازی اجزاء، تعمیر و یا تغییر در محصول خودداری نمایید.

نحوه استفاده ریسه بلوطی فول کالر :

پس از ثبت سفارش مشتری و تعیین تعداد شعله و طول ریسه مورد نیاز برای اجرای پروژه ، ریسه ها در واحد تولید شرکت عرفان صنعت آماده و تحویل تیم پروژه میگردد.

در این مرحله ، با اتصال ریسه ها به سیم بکسل ( جهت جلوگیری از کشش بیش از حد ریسه در مرحله اجرا ) ، محصولات بسته بندی و به محل نصب ارسال می شود. سپس با توجه به نوع ریسه ها ( اتصال به باکس مرکزی یا جعبه کنترل سرخود ) نسبت به تنظیم و نصب آن اقدام میکنند.

در نهایت تنظیم سرعت و برنامه ی دلخواه مشتری با نرم افزار اختصاصی موبایل از راه دور امکان پذیر می باشد.

1 دیدگاه برای ریسه بلوطی فول کالر

  1. محسن تنهایی فرد

    امکان داره ما خودمون یه انیمیشن نوری رو بخوایم شما روی ریسه هامون قرار بدید؟

    • Reza_pch

      بله هیچ مشکلی نداره با شرکت تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم رو برای دریافت اطلاعات توسط همکاران بنده انجام بشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه هایی که ریسه بلوطی فول کالر در آنها استفاده شده :

سقف نوری گند کاووس استان گلستان

پروژه سقف نوری گلستان

هرم نوری آبادان

پروژه هرم نوری آبادان

پروژه هرم نورانی رفسنجان

پروژه نیم هرم نورانی رفسنجان

سقف نوری تهران

سقف نوری تهران

هرم نوری میدان پلیس اهواز

هرم نوری میدان پلیس اهواز

محصولات مرتبط باریسه بلوطی فول کالر :

ریسه بلوطی فول کالر

ریسه بلوطی فول کالر

ریسه بلوطی تک رنگ

ریسه بلوطی تک رنگ

ریسه هفت رنگ شرکت عرفان صنعت

ریسه بلوطی هفت رنگ

اطلاعات محصول

ایرانکد محصول

2282120303500003

شناسه CPC

46510 CPC

شناسه GS1

6263035000061

شناسه ISIC

3150 ISIC

کد محصول

ESE-OBFC1015

شناسه HS

94059990 HS

ثبت سفارش